10.2.16

ONSDAG

Jag ser framemot kvällen när jag får krypa ner i vår splitternya säng, med våra splitter nya kuddar, täcken och lakan i vårt nya hem. Jag har nämligen handlat varsitt nytt täcke och kudde åt oss idag från Jysk. Som sagt så rensade vi ju stort när vi flyttade. Alla kuddar och täcken vi hade fick åka. Jag fyndade dessutom en ny frissastol igår när jag var i Vasa så jag ser också väldigt mycket framemot att fixa "salongen" i nya hemmet. Vardagsrummet är rätt så stort så tror inte de blir nå problem att få allt att rymmas. KUUUL! 

Vad mera? Nåjoo säkert är det någon som är superduper nyfiken på vad jag ätit för gott idag :D

Morgonmål: 
- Riskaka med avokado, kalkon och tomat 
- appelsin
- ingefära shot & kaffe

Mellanmål:
- proteinshake med smak av mintchoklad

Lunch:
- Couscous med kryddstark kokoskyckling sås, fetasallad

Mellanmål:
 - Riskaka med kalkon, pepperonikorv, tomat och grynost
- turkisk yoghurt med äppel, cashewnötter, dadlar, crunchy peanutbutter och kanel

Middag/kvällsmål: 
- omelett med skinka, paprika, lök, pepperonikorv, ost, tomat, rucola, vitlök-ört majonäs

Inga kommentarer: