8.2.16

Måndag = nytt liv

Hello och GODDAG!!! Vanligtvis skulle jag skriva  godmorgon den här tiden MEN hör och häpna idag steg jag upp före sju på min lediga dag. Strax före åtta var jag redan på gymmet med mamma. Så nu sitter jag i soffan och njuter av en proteinshake och är så stolt över mig själv!!! Pamelas nya liv börjar ju idag, måndagen till ära, precis som förra måndagen och måndagen före det. Men skam den som ger sig! heh. Känner att jag inte alls haft nå rutiner den senaste tiden, oftast börjar jag jobbet tidigast elva så för det mesta sover jag till minst nio eller halv tio. Jag har haft så svårt att komma mig upp på mornarna men nu ska det bli ändring på det. Älskar att det dessutom blir ljusare för varje dag som går nu, det här eviga mörkret gör ju en inte direkt piggare, om vi sägr som sålejs. 

Nåja nu ska jag scrolla igenom loppisar på Facebook och findit i hopp om att göra lite mer fynd och sen ska jag duscha och göra mig redo för dagen. VI HÖRS!


Inga kommentarer: