7.9.15

Måndag

Hej ni som tittar in här! Hoppas allt är bra med er och att hösten har börjat bra. Känns som att det flyter på ganska bra för mig just nu. Jag tror att jag redan har börjat vänja mig med att bo ensam. Så är jag inne på andra veckan av praktiken och jag känner att jag har börjat komma in i rutinerna och jag trivs. Dessutom var min hyresvärd hit på kaffe ikväll och diskuterade lite, gjorde nytt hyresavtal o.s.v. Jag behöver inte ha bråttom att flytta och så sänkte vi hyran. Precis som jag önskade. Nu ska jag bara önska riktigt hårt så kanske mina andra önskningar går i uppfyllelse. MEN tyvärr har jag blivit med flunsa... Jag som hade planerat att komma igång med träningen denna vecka. Nu behöver jag inte ens ha en ursäkt ;) Nää men på riktigt så var jag riktigt taggad att ta itu med träningen för min kompis Nina som är personal trainer har gjort ett träningsprogram åt mig. Nå förhoppningsvis är den här flunsan kortvarig. Till något helt annat; kvällens planer: Dricka te med Jannika och sen se Paradise hotel! 

Inga kommentarer: