24.9.15

inbrott i lägenheten?

Hello! Jag pratade just nästan en timme i telefon. Först med Julia, sen David och just med mamma. Märker att jag pratar mer i telefon nu när jag bor ensam. Nu har ju till och med jag och David mycket att prata om då vi bor på skilda håll. Går faktiskt helt bra att bo isär, finns ju inte något att gräla om nu när vi inte tjafsar om hemsysslor och dylikt och så tror jag det bara är lite nyttigt att sakna varandra och att ha egen tid. 

Sådär annars var jag med om en spännande lite pinsam situation idag. Det var nämligen så att när jag kom hem så trodde jag att jag hade haft inbrott. Det var så att jag inte hitta min dator. Som jag mindes att jag hade lämnat på köksbordet för jag brukar alltid surfa på datorn medan jag äter frulle. Jag sprang länge runt i lägenheten med hjärtat i halsgropen och sökte efter datorn. Blev mer och mer övertygad om att jag hade haft inbrott, speciellt när jag såg att en byrålåda var helt öppen. Skulle precis ringa David och berätta att jag hade haft inbrott men så hittade jag datorn i gästrummet på skrivbordet. Just där var jag lämnade den i morse när jag printade ut nå papper. Förklaringen med byrålådan var att jag hade tagit printpapper därifrån i morse. Så att hur jäkla borta får man va. hahah. Tror jag har lite mycket i mitt huvud just nu, om vi sägr som sålejs. ok, lite typiskt mig nog. 

Nåja nu sku jag bord packa så jag med tur hinner med tvåans buss i morgon. Men känner mig lite lat här på soffan. Jag hatar att packa! Tråkigaste som finns. 




 

Inga kommentarer: