27.9.15

Lugn helg

Vilken lugn skön helg jag har haft. Har friserat lite igår men utöver det har jag varit helt ledig. I fredags när jag kom från Vasa for jag direkt till Gearheads' den på kaffe och spelade spel med vännerna. Vi har  skaffat dit några sällskapsspel nu så far dit på spel och kaffe vetja, det är öppet till 20:00 på kvällarna alla vardagar. Senare på fredagskvällen hämtade vi skräpmat och for till Tonys och kolla på Idol.


I går kväll for jag och David med båt till villan. Hade handlat med lite vin och snacks och så såg vi en spännande film, som jag inte minns namnet på. Sov som en stock hela natten och nu känner jag mig riktigt utvilad. Nästan lite trött för att vi sov så länge.

Nu är jag i Vasa. Jag kom ganska tidigt hit idag så det känns skönt. Har redan hunnit veckohandla och nu ska jag reda upp lite i hemmet och kanske färga mitt hår :)

Inga kommentarer: