22.9.15

GJORT IDAG

HELLO. Började dagen med att snooza i tjugo minuter, sminkade mig och åt sen frukost i typ en halvtimme (absolut minimi). Helt klart dagens bästa och viktigaste mål tycker jag! Praktikdagen var toppen. Trivs så bra där och bättre trivs jag för varje dag. Lunchade vid Panorama och fick glass till efterrätt. Efter att jag kom hem packade jag frissabagen och for iväg hem till en kund. När jag kom hem blandade jag snabbt i hop mat och for sedan till Wasamove med Elin och tränade. Jag har inte tränat där tidigare så jag kände mig lite lost bland alla maskiner och nytt träningsprogram. Men kul att hänga med Elin! När jag kom hem pratade jag med Julia en halv timme i telefon, duschade, hade ansiktsmask, fixade kvällsmål och nu myser jag i soffan med en kopp te. Inte nå mycket dötid här inte.

Sådär annars kom jag att tänka på att jag har inte någon resa framför mig att se framemot. De har jag ju alltid haft de senaste åren men nu har jag ingen aning när jag nästa gång kommer att resa. Så det känns ju lite tråkigt. Kanske jag borde börja planera! Drömresa just nu är till Afrika eller Usa. 



 

Inga kommentarer: