7.6.15

Söndag

Vaknade ohälsosamt tidigt för att vara ledig. När klockan var strax efter åtta skämtade jag med David och frågade om vi ska stiga upp, för att jag visste att han skulle säga nej(super roligt skämt visst?)  MEN så sa han JAA helt oväntat! Så då steg vi nu upp åt frulle och for till garaget och olja in nå bord som David lagat. Sen for jag iväg på kaffe till mommos och sen till Mias. Har druckit litervis med kaffe idag. När vi kom till Vasa for vi via Smiths burger i Smedsby som har de bästa burgarna och franskisarna i Vasa. Så nu är jag mätt och belåten! Storstädade igår före vi for till Jeppis så det var skönt att komma tillbaka till ett nystädat hem som doftar gott. Idag är det förresten sista dagen på långledigheten så i morgon återgår jag till vardagen.

Inga kommentarer: