15.6.15

Måndag

Helgen svepte förbi i all hast känns det som och nu är jag tillbaka i Vasa. Kom tidigt i morse. Blev helt paff när jag öppnade dörren hit och såg hur städat det var. Kom inte ihåg att jag lämnade det så fint här i fredags när jag for. Helgen gick ju mest i jobbets tecken men hann nog med ett och annat också. Bland annat inledde vi grillsäsongen vid våra vänner i lördags och igår kväll lagade vi middag vid pappas och sen hälsade jag på Mia och Amelina. Så att sånt har jag sysslat med i helgen!

Denna vecka har jag lite mindre jobb och desto mer roligheter. Har bland annat inplanerat att träffa flera vänner och så ska jag förstås fira midsommar i helgen. Så småningom ska jag möte upp min gamla klasskompis vid busstationen som kommer från Tammerfors för att hälsa på :) KUL! Fick vakna upp till ett dukat frukostbord i morse så veckan har minsann börjat prima skinka! :D


Inga kommentarer: