3.6.15

Home sweet home

Borta bra men hemma bäst! David hade sagt att han skulle jobba till 19 så han skulle inte vara hemma när jag kommer. Jag kom hem halv 11, öppnade dörren och där står karn och överraskar mig :) Han skulle inte alls jobba idag. Så vi for på lunch till Strampen efter att jag hade fräschat upp mig och nu dricker vi röd vin mitt på dagen och jag äter upp Davids tuliaiset :D Som jag sa, jag känner mig lyckligt lottad! Så semestern är inte slut riktigt än. Kan ju nämna att jag fortfarande inte sovit... Tänkte jag skulle försöka hålla mig vaken till kvällen så jag inte sover på dagen och är vaken hela natten. Får se hur det går!

2 kommentarer:

MA sa...

Hehe, scenariot "äter upp Davids tuliaiset" e na som e bekant gälland me å S å ;)

Pamela sa...

Hahah stackars gubba vår :D