10.6.15

Onsdag

Hello. Kom precis hem från en joggingrunda med Jasmine. Märker att jag springer bäst i sällskap. Det var faktiskt riktigt roligt. Jag har så dålig självdisciplin sådär annars och ger upp så lätt för att jag tror att jag inte orkar. Men man orkar ju mer än man tror. Så är det!

Jaa ni ser ju på bilden hur taggad jag var. heh


Nånäää jag såg nog mest ut såhär.


Nu dricker vi en smoothie som jag lagade. Jasmine kallade den för skogsdröm så den måste ju ha varit god. Ingredienserna i den: blåbärskvarg, naturell yoghurt, hallon, lingon, banan, äpple och lite kallt vatten.

  
Vad annat har hänt idag då? Jag har varit ledig. Mamma kom hit tidigt i morse så vi drack kaffe, lackade naglar och sen kom mammas mans barnbarn hit, en liten ettårig tjej så då blev det minsann fart i huset :) Mitt i dagen lunchade jag vid Sweet wasa med Fanny och Jannika. Åt en smarrig laxsallad. 


Så har jag till och med kommit mig iväg till gymmet, tränade triceps och axlar. Kul att vara igång med träningen igen. När Jasmine kom hit efter jobbet kockade jag ihop avokadopasta. Som också blev god.


Vad gjorde jag igår då? Jag friserade på dagen och efter det for jag på promenad och picknick med min vän Sari. Lite kallt och blåsigt att sitta ute men kaffet värmde lite. Sen gymmade jag och när jag kom hem lagade jag och David chilisoppa och kollade ett avsnitt The returned.


Det var nu en sammanfattning va jag sysslat med de senaste dagarna.

Inga kommentarer: