10.5.15

Söndagsångest

Hello. Jag är tillbaka i Vasa. Känns som att jag har lite söndagsångest ikväll... Inte roligt alls, men det går väl om. Kanske jag bara är lite orolig inför presentationen i morgon. Som nog kommer att gå bra! Jag ska nog berätta mer om min en helg i ett senare skede, när jag har tid. Har många to-dos ännu ikväll som jag ska ta tag i först. Men till något lite positivare så hade jag sista skiftet vid Neste på flera veckor. Endast två skoldagar kvar och en kund, sen har jag semester på riktigt!!! Sen i höstas har det varit full rulle nästan konstant så det känns helt ofattbart att jag är helt ledig i tre veckor. Jag kan som inte riktigt fatt!!!


Jag återkommer...

2 kommentarer:

CAROLINE sa...

Njut av ledigheten! Det är du värd! :)

Pamela sa...

Tack vännen de ska ja gö :) <3