5.5.15

HAPPY

Helloers. Känner mig sååå taggad idag, full med energi!!! Jag känner mig så hääääpppppiiii. FYRA DAGAR KVAR I SKOLAN!!! Kommer att tjata om hur lite det är kvar nu alla dagar fram till tisdag. Bara så att ni vet. Känns som att "he mesta e på rade" och jag känner mig inte så stressad över skolan längre. Jag är inte ens nervös inför presentationen av lärdomsprovet vi skall ha nästa vecka.

Vad har jag gjort idag dåååå? Jo, jag har varit i skolan några timmar. Känns som att vi mest pausade så det var rätt chill. Sen hade jag en klippkund hemma och sen for jag på ett hembesök. När jag kom hem tillbaka känd jag hur det doftade mat i trapphuset och det visade sig att David hade kockat. Så gott! :) Och just märkt jag att klockan är bara 19:00, jag trodde den var åtta!!! Så nu ska jag pallra mig iväg till gymmet, hundra år sedan sist. Får se om jag ens orkar lyfta en 1 kilos hantel :D

Inga kommentarer: