13.5.15

Onsdag

Så skönt det var att vakna utan väckarklocka i morse och det får jag göra ännu många mornar :) Vaknade ändå rätt så tidigt av mig själv. Förr när jag var yngre kunde jag ju sova hur länge som helst men de tycks inte gå längre. Kände att jag hade lite sjuk hals i morse så jag hoppas att jag inte blir sjuk till resan. När de andra vaknade fixade jag i hop en smarrig frukost åt oss. Bröd med massa pålägg, ägg, bananplättar, frukt. Nästan som hotellfrulle. For sen på loppisrace med David, vi var till fyra olika loppisar men jag fyndade inget annat än synålar. Dock for vi sen ett varv till köpcentret i Stenhaga så nu har jag nya skor och solbrillor :)


När vi kom hem kockade David ihop chilisoppa åt oss. Så otroligt smarrigt! Jag älskar kryddstark mat. Sen kom Carro hit på kaffe, prat och snickersglass! :) Ikväll ska vi bara ta det lugnt framför tv eller en film. Så skönt att inte ha nå deadlines eller måsten.

Inga kommentarer: