10.9.11

Lördag och kajal

Idag har jag kajal!!! Typ flera år sen jag sist haft kajal eller eyeliner. Har alltid bara mascara till vardag och fest. Nån gång ögonskugga om jag orkar satsa lite extra.

Men kul att vara lite annorlunda. Knappast märker ju någon annan men man vet ju själv om små ändringar.


Typiskt att jag råkade se en video på Mias just nu när jag har kajal. Den fick mig verkligen till tårar, vilken kar alltså, helt fantastisk. Man blir både glad och rörd av videon. Och så påminns man ju såklart om hur mycket mera man borde uppskatta livet och vad det ger i stället för att klaga på en massa småsaker. 

Hur som helst så ska jag busa med tjejjorna ikväll, har saknat mina brudar. Vet inte vad som händer ikväll men till att börja med ska jag till Julias i alla fall :) 

 Ha en trevlig kväll.


BUSS Å LYFTKRAN

Inga kommentarer: