13.9.11

Full fart och håll i gång

Strax efter skolan for jag och David till Jysk och handlade mera inredningsprylar. Vardagsrummet börjar bli så gott som klart och det känns rätt så mysigt och tjaa annorlunda kanske. Bilder kanske kommer upp i morgon.

Kan ju nämna att att vi har handlat typ 13 böcker på loppis idag, det hör till inredningen. Och vi bara kollade hur pärmen såg ut så jag har ingen aning om vad böckerna handlar om. Det är inte meningen att vi ska läsa dem, men en bok lät lite intressant satans utsände. Så den kanske jag ska läsa igenom, om jag vågar.


Det har öppnat en thailändsk restaurang nära var vi bor så David bjöd mig på mat där idag. Faktiskt jätte gott och fräscht. För min del blev det kyckling med grönsaker. Och det kändes nästan som att jag var i thailand.


Efter allt håll i gång idag så blir det mys med snacks och tv resten av kvällen. OCH i morgon har jag sovmorgon. Wiiihaaaa ;)

Kvällens snacks är detta


Inga kommentarer: