2.9.11

bloggaholic

Som ni märker så uppdaterar jag ju rätt så mycket nu. Anledningen till det kan vara för att jag är ledig och har något annat att skriva än "kom just från jobbet".

Istället kom jag just från Jannikas, där var lite förfest med fina typer och Robinson och Parlamentet. Skratta så vi grät. Resten for till Fontana, själv for jag hem under täcket. Ska nämligen försöka vakna tidigt och få något gjort här i lyan. Dessutom blir det väl en och annan bira i morgon kväll också. Studielivet är tufft ;)



Och jag vågar nästan säga att vi nu har Vasas snyggaste och mysigaste sovrum. I något senare skede ska ni få se lite bilder, men några detaljer fattas ännu. Behöver en händig kar med borrmaskinserfarenhet, som tur kommer David om några dagar.

inspirationsbild


Nu ska jag läsa lite bloggar för jag somnar, lär väl sova bra i nya sovrummet och vad är bättre än nytvättade lakan.

Godnatt

Inga kommentarer: