28.9.11

Bananflugor och trevligt sällskap

Tog en liten paus i pluggandet och gick till Ninas och kollade Idol och åt smaskig blåbärspaj med Nina och Kiika. Tur att man har gps på telefon så hittar man lätt här i Vasa, jag har nämligen noll koll på allt vad gatorna heter.

Det flyger x-antal bananflugor runt mig av någon konstig anledning. Mindre trevligt
Det sägs ju att flugor dras till skit men jag har faktiskt duschat idag så jag kan inte riktigt förstå varför de är här.

Men det var ju inte längesen jag hittade en rutten nektarin när jag lade ner handen i väskan så kanske jag har en glömd frukt gömd här i närheten.

Så har man  ju lite erfarenhet av svarta bananer också, jag ska sluta köpa frukt jag inte äter upp.


Nu ska jag fortsätta med skoluppgifterna. PUSS Å KRAM

Inga kommentarer: