11.4.11

vårfeeelis

Idag gjorde jag det ! Det = köpte en springjacka. Det blev en svart Nike, rätt enkel MEN snygg. Har i säkert 2 veckors tid varit flera varv till Sportia och Intersport i hopp om att hitta en billig och bra springjacka.Men det har slutat med att jag alltid kommit ut tomhänt eftersom jag har varit så "kniiido". Idag tänkte jag att den får kosta va fan den vill för nu ska jag ha en, den kostade 70€ men så fick jag 15% för att jag har Lady Lines medlemskort. Jag hade helt glömt bort att jag får rabatt så det var en trevlig överraskning !



Så fort jag kom hem drog jag på mig springkläderna och mina nya hörlurar i öronen, så var jag ut och sprang/gick i 1½ timme. Det var så underbart att känna solen värma i ansiktet, tror det blir en promenad än ikväll, ska föra över lite kämpar-låtar till telefonen först.

Brukar ju aldrig fota med telefonen men idag tog jag några smygbilder så länge jag gick. Blev skit eftersom jag gick på samma gång. Men bilden föreställer två svanar som simmar, ser ni. Det är ju vååårtecken ! ;)



 Och en jätte snygg bild på mig, lite underifrån. Men de kom en gubbe cyklande förbi och det hade ju varit pinsamt om han skulle se att jag tog bilder på mig själv så jag försökte vara lite diskret ! :D



P.S Jag har ett projekt på gång, som jag inte kommer att avslöja eftersom mina "projekt" inte är så långvariga och aldrig slutförs. Men man vet ju aldrig, kanske det går bättre med det här projektet.
Jag vet störande när någon säger A och inte B.

Nu ska jag vila lite och läsa på prov.

Inga kommentarer: