2.4.11

TÅPPEN KVÄÄÄLLLD

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll med jätte trevligt sällskap.

Först var vi på typ en valkampanj för att vår klasskompis Fanny skulle uppträda med cheerleading där, och de var så otroligt duktiga. Och att lyssna på lite politik är säkert ganska nyttigt, dessutom hade han bra åsikter. 





Söt fanny

Efter det traskade vi iväg till Neste, köpte lite bärs och bira och for till Jannika på förfest.

Senare bar det av mot O'malleys där fantastiska Project Coverway hade keikka. 
 
 
Toppen feelis på hela stället, mycket glada och pigga människor på plats. 
 
Här är 2 bilder av mitt sällskap från kvällen




Och idag ser jag ut såhär


Ser ut som jag rockade fett igår.


Fick en plötslig beslutsångest om jag ska lämna i Vasa eller åka hem till Jeppis ikväll eftersom Project Coverway har keikka vid Friends. Men jag kom fram till att jag stannar i Vasa och chillar i stället. Tror bestämt det blir ett hårt träningspass, spa, tentläsning och film. Låter ju rätt så underbart.

Anyway ha en trevlig lördag kväll.
Puss och kram


Inga kommentarer: