15.7.10

Vad gör jag idag ? - Jag jobbar hela soliga dagen ... Kom hem från Neste för en stund sen och ska strax iväg till hårstudion. Men som tur hann jag duscha lite emellan. Tror inte kunderna skulle gilla en svettig frisör som luktar matos :P Härligt att jobba i köket en sånhär dag.

David for till västerby just och han sa att han skulle baka en jordgubbspaj med vaniljsås åt oss :) Det tackar man inte nej till !
Och sådär annars så börjar det bli lite tommare i lägenheten nu, packade lite igårkväll och om jag hinner ska ja packa några lådor ikväll också. Ska ju nämligen vara ut härifrån snart, och då blir de antagligen att bo i Fagernäs hos pappa i 2 veckor och sen hos mamma i 2 veckor. Skönt att bo i egnahemshus emellan :) speciellt på sommarn, lockar inte precis att sitta inne i en lägenhet .

Nu drar jag iväg och jobbar !!!

Inga kommentarer: