25.7.10

En bättre söndag har jag haft, steg upp från sängen en 3-tiden och konstaterade att jag sticker iväg till Vasa med lite flyttlådor. Annars skulle jag väl ha varit soffpotatis hela dagen lång, men det är väl det som hör söndagarna till egentligen. Fick flytthjälp av Caroline, tack och lov för det annars skulle de ha tagit länge att få upp allt så tack för den ! Inredde toaletten med lite nya prylar jag köpt och sen blev vi hungriga så de blev mat på ABC.

Gårkvällen var rolig, tollade runt i stan lite och någon sväng via puben men det var så trångt där så vi var inte länge där. Jag var nykter hela kvällen, drack nån öl och tog en shot men de var allt, men nog gick det med en nykter jeppisdagar i år. Skönt att de över nu, en vecka i året räcker. Nästa år ska jag se till att vara ledig hela veckan :)

Nästa vecka ser lite lugnare ut, nog har jag jobb varje dag men inga dubbelskift alls. Men jag ska ju vara ut härifrån på lördag så det blir nog ett flyttlass till Vasa, men har mest möbler kvar så det är inte så mycket packas. SKÖNT

Nu ska jag se film och sen drömma mej bort !

Inga kommentarer: