9.7.10

Såja då har man flyttat fler lådor till Vasa, börjar snart kännas lite tomt här i lägenheten och snart börjar jag nog inse att jag faktiskt ska flytta. Det känns så stort även om jag har bott i Vasa tidigare i 3 år. Men det är något speciellt med denhär gången, kanske för att jag fortfarande inte vet om det blir skola/jobb eller varkendera och då får jag dra hem mina saker igen. Men så drastiskt ska de väl endå inte bli, nått hittar jag på ! :)

Har jobbat idag på köket i Neste, och de va så svettigt & jobbigt men tiden gick endå ganska snabbt. Efter jobbet var jag på en kvällspromenad med Julia, de så skönt att gå på kvällarna och fundera om allt möjligt ! Kanske sover man bättre då efter lite frisk luft, hursomhelst känner jag mig alldeles för pigg nu men kanske kan jag göra ett försök.
Davids bil är hemma men cykeln är borta så jag antar att han är ute på några öl, som ibland slutar med att när jag stiger upp till jobbet så kommer han hem :P Bra väckarklocka i allafall ! :)

Inga kommentarer: