9.7.10

I brist på annat tänkte jag försöka göra "saker du inte visste om mej". Borde egentligen sova ;)

  • Jag älskar mat och skulle jag vilja väga 400kg skulle det inte bli något problem för mej !
  • Jag brukar inte ha krabbis
  • när jag var liten var jag kär i min 40+åriga granne?! förstår fortfarande inte
  • Jag blir nästan aldrig arg
  • Jag var 13-14 år när jag första gången var full, så full att jag ringde åt mamma att hon skulle hämta mej. Jag fick utegångsförbud,och spydde 16 gånger dagen efter :P
  • Jag tycker om att träffa nya människor
  • Jag kramar alltid min familj och mina vänner alltid när vi säger hejdå, även om vi ska ses efter en timme eller så. Man vet aldrig när något dåligt kan hända.
  • jag har haft ett marsvin, den åt upp sitt trähus.
  • Jag är morgontrött och det är sällan jag stiger upp före 12 när jag är ledig.
  • första gången jag färgade håret var jag runt 9 år :P Rött i hela med hemmafärg i smyg.
  • en gång godis-strejkade jag i 1 år
  • jag borde verkligen sova nu.


 Jag ser ju rikti ut som en erfaren simmare HAHAHAHAHAHAH :D
Godnatt

Inga kommentarer: