4.10.09

Ojdå då har de gått en vecka sen jag skrev sist. Inget nytt har hänt den senaste veckan men heljen var endast KUL.

Fredagkväll var vi på kalas till Davids syster som fylld 21 ! :)
Sen vidare till Mia och Deas och sjöng singstar. De va skit kul. Men de lät nog fö jävligt då jag sjöng ! :)De måst ha berott på vinet. eller så ej. men jag har aldrig påstått att jag är duktig att sjunga och det har nog inte någon annan gjort heller. Fulla blev vi och såklart blev de ju Netti & Melody. Och David dansa tillome, fasstän han sejr att han bara dansar 1 gång om året. JAG ÄR SÅÅÅ NÖJD :)

Lördag sov vi länge och tittade filmer & åt tortillas. Så var jag på kaffe med Julia till netti, vi var tvugna att sitta vid ett bord var det var mörkt, för jag fick huvudvärk då lampan blände(krabbis kallas det.)
På kvälln var vi vid Mades & Smeds och åt paj och pratade pinsamma historier. Där var bl.a Julia,Mia,Dea,Jasse,Asha,Krissen och Nina. De va nog en rikti trevli lördagkväll.

Idag SÖNDAG som vi annars inte gillar så mycket har gått ovanligt bra. Morgonen började bra med att få vakna upp med min älskling, sjuk i kroppen var jag eftersom vi än en natt somnat på soffan men det glömde jag snabbt efter morgonmålet som vi verkligen satsade på denhär gången, det var mer som buff'e med stekt ägg, prinskorv, bacon, champinjoner, sallad och Kaffe. Jag höll men mätt i 9 h :)
Ikväll har jag varit vid mammas och sen lekte jag med Danika och cammen som int vila släpp hejm me na. Men efter lite tjat och löften om att vi kan leka på nytt i morgon så slapp jag hem till min sköna soffa.
Nu skall jag se film och sen ta natten så jag orkar upp på morgon promenad med min väninna Julia. Vi böri bli gambäl :)

Inga kommentarer: