23.9.09

"Last house on the left"

Denhär filmen har jag sett ikväll. Och det var nog den mest spännande film jag sätte på lääänge. Den är verkligen sevärd och den får 10/10 points av mej :)

Idag har jag varit ledig och det har verkligen varit skönt. Jag vaknade redan en 8 tiden för jag skulle frisera min svägerska 9 :) Duktiga jag klarade mej från att inte gå å sova vidare !
Så var jag på kaffe med Mia till netti, vi spela "hönkenkönken" :D sku man ha sett oss sku man no ha trodd vi allvarligt va lite störda! int e vi ju precis normala heller int, men iaf nånting däremellan. Sen var jag till Idas på te och kladdkaka, då fick jag ju för mej att jag också skulle baka en kladdkaka, den blev eckligt bränd! Jag är nog ingen vidare bagare ;) men man lär sej av sina misstag, pa di sej :) Så lekt jag me Jenna en stund ikv också.

Nu mina kära skall jag se på Idol. Vilken tur att man kan se Idol på nätet också så behöver man ju int passa nå tider !

Inga kommentarer: