19.9.09

Fredagsmys

Nu har jag inte skrivit igen på några dagar, men egentligen så har de int hänt så mycket denhär veckan. I tisdas var jag faktist till Vasa över natten hos David. Och vi hade en jätte trevlig kväll med hemlagad kantarellsoppa och västerbottniska muffins & vin! Dessutom var Toni & Soffi på besök som jag int hadd träffa påläng ! :)
Förstås så fick jag ju lite saknad av att bo i vasa och leva studielivet ! :/ allt går så snabbt.
Men jag inser ju nu iaf att jag verkligen vill fortsätta studera men jag vet inte vad och var jag skall studera. Usch det pressar mej verkligen...

Idag har jag varit ledig hela daan, steg upp redan 7 och har endast haft 1-timmes middagsvila :P
Så har jag varit med Sötnina, vi drack te och spela poker. Nästa gång ska vi spela om riktiga pengar :) hehe. Så har jag också varit och fixat Danikas förlägning som hade blivit lite lös.
Och jyst kom jag hem, har haft myskväll med Emma & Ida :)

Nu hör jag Nazareth-Love hurts på repeat bara för att de e en så skön låt !
Men de blir väl att försöka ta natten nu så ja orkar jobba hårt i moron GODNATT

Inga kommentarer: