6.10.09

JAG BEHÖVER AKUT HJÄLP! Jag sku aboslut måst lär me ti ränn snowboard före nyår. Men he lär ju knappast finns na backa me snö ti öv på före he. Jäkla globala uppvärmning som int ger na odentli vinter åt folket.

Hänt idag :

Efter att jag snooozat x-antal ggr fick jag smått lejdo av min mycket störand ringsignal så jag bestämd mej för ti stig upp. Morgonmålet bestod av ägg & bacon som alla senaste 8 morrnar. Jag börjar bli ecklad och jag ser inte framemot en till morgon med ägg & bacon. Jag hade iaf krafter för en morgonpromenad idag så jag gick en sväng och stannade halvvägs vid Danikas på en kopp kaffe & prat. Efter det har jag jobbat tills klockan 10 då jag kom hem. Så int ha de ju vari en precis händelserik dag.

Nu skall jag se nyaste avsnitt från mina favoritserier Gossip girl, two and a half men och how i met your mother.

Godnatt på er.

Inga kommentarer: