17.10.09

Mmm morgonkaffe tidigt från morgonen är det bästa jag vet och att man äntligen en morgon stiger upp många timmar tidigare än man behöver. Jag håller på tvätta kläder och lakan och så hade jag planerat att fara till gymmet, men jag ångrade mej och kom underfund med att jag skall ta det lungt och absolut inte göra nånting före jobbet endast på en kaffekopp med Ida :)

Annars så har det inte hänt mycket nytt, jag har arbetat hela veckan och skall jobba hela heljen.
Tur det för då slipper jag inte och slösa pengar i helj, dedär pengarna jag inte har. Men jag bad ti gud idag då jag va på morontobak och lova att om han gör så att jag och David vinner pengar på lotto ikväll så kommer vi i kyrko 5 ggr :) så få si nu !
Jag kom faktist underfund med att jag var mycket rikare under studietiden, jag borde börja studera igen.

vad skall jag klä ut mej till på halloweeen ?

Inga kommentarer: