23.7.16

Senaste loppisfynden

Här är mina senaste loppisfynd från Amidahallen.


Jag har en längre tid varit på jakt efter något att bevara mina tidningar i. Så de senaste gångerna jag varit på loppis har jag sneglat efter det. I huvudet har jag haft en gammal låda och igår kom den stora dagen då jag hittade den perfekta lådan för mina tidningar. Den kostade 4€. Jag är så nöjd och tidningarna passade perfekt i den!


Små kryddburkar har jag också letat efter och igår fick jag två till i min samling. De kostade tillsammans 2€. I den ena lag jag ingefära och i den andra persilja.


Den lilla träbrickan har jag också redan haft användning av. Oftast sminkar jag mig i soffan samtidigt som jag dricker kaffe så nu behöver jag inte vara rädd att koppen ska välta. Brickan var 2€.


Ramen jag fyndade har också hittat sin plats. Den passade perfekt på där på hyllan med de andra tavlorna. Ramen kostade 2€.


Buddha huvudet har också hittat sin plats. Såg just att den kostar 29,90€ vid Indiska. Min fyndade jag för 4€. Ett riktigt kap alltså! Sådär annars är allt på byrån loppisfynd, förutom den svarta ramen som är från Ikea. Den har varit brun men jag har målat om den.


Nu börjar vardagsrummet vara färdigt inrett. Bara några lampor skall upp och ännu något på väggarna. Nästa projekt blir att inreda köket och sovrummet klart!

Inga kommentarer: