19.7.16

LOPPISFYND

HELLO! Hoppas allt är bra med er och att ni hinner njuta lite av solen och värmen. Själv har jag full rulle och jobbar varje dag denna vecka men nästa vecka har jag ju semester. Woop woop!!! I morse fick nog David pluspoäng för han hade gjort en riktigt smarrig frulle åt oss som bestod av bacon, ägg, bönor och rostat bröd med marmelad. BRA START PÅ DAGEN! 


Igår var jag en sväng via loppis och jag fyndade en hel del faktiskt. Fyra böcker och 3 klädesplagg. Den vita randiga tröjan är dock ett tidigare loppisfynd från förra veckan. Den totala kostnaden blev 16€. Alltså ingenting. 



Ikväll har jag varit vid mommos och grillat med släkten., vi hade typ knytkalas så de var mysigt. Vi firade bästa mommon som fyller år idag. Nu ska jag lägga bort datorn och läsa i stället.Jag känner dock på mig att jag kommer att somna tidigt inatt. Jag är trött redan. Men bra är ju det så får jag många timmar sömn inatt, jag har nämligen jobb från 9-21 så jag kan behöva lite extra energi. Men det går nog riktigt bra, jag ska vara på två helt olika jobb så det brukar inte kännas så tungt då. Och med semestern i sikte går ju allt mycket lättare.!


Inga kommentarer: