13.7.16

HELLO

De senaste två dagarna har varit hektiska men roliga. Igår var jag ju i Vasa och friserade. Jag var på fem hembesök (3xklippningar, 1x färg och 1x tvätt, kamning och naglar). Och så var jag snabbt till Comboloppis ett varv. Strax när jag kom tillbaka till Jeppis så blev det bråttom till bio med David och våra vänner. Vi såg på Independence day 2 och den var sjukt bra. Jag satt på helspänn genom hela filmen. Här kommer lite bilder från gårdagen.

På väg till Vasa

Jag äter min lunch så länge Jenni sitter med färgen i håret

Nylackade naglar
Sneak peek på mitt loppisfynd från Combo loppis  

Idag har jag också friserat hela dagen men jag har jobbat hemma så det har inte varit lika hektiskt som igår. Hann också med en lång lunch vid Mango house med Nina och Jasmine.Det var så gott! Nåja det var lite om igår och idag, nu ska jag sova, ögonlocken hålls knappt upp. GODNATT!

 

Inga kommentarer: