7.4.16

TORSDAG

Denna vecka jobbar jag på dagis så jag har slutat senast 16 varje dag. Jag har ju alltid gillat skiftesarbete och har trott att det passar mig bäst men nu börjar jag faktiskt tvivla lite. Känns som att jag har mera fritid nu när jag haft alla kvällar lediga så det känns som att jag hinner med mycket mer. Nästan så jag till och med haft lite tråkigt om kvällarna faktiskt. Sömnen tycker jag också har förbättrats en aning. Somnar oftast före tolv vilket jag annars sällan gör. Jag kan helt klart tänka mig ett arbete med "normala" arbetstider. Och att vara ledig alla veckoslut skulle ju vara rena rama lyxen.

Så vad har jag månne gjort på fritiden då? Nå, igår var jag ut och äta till O´learys med mamma och brorsan. Vi firade mammas födelsedag lite i förskott. Därefter for vi till Majmajs glassbar på efterrätt. Resten av kvällen låg jag väl i matkoma. Idag efter jobbet har jag hälsat på mommo, besökt loppis, druckit kaffe vid Davids jobb, chillat hemma, druckit kaffe och ätit nybakat bröd med Mia och Jasmine, hälsat på pappa, varit till mammas ett varv, hämtat David från jobbet, ätit kvällsmål och nu tar jag det lugnt och ska småningom och sova.

Inga kommentarer: