4.4.16

Måndag

Idag har jag varit igång sedan 06:30 i morse. Känns som att jag har hunnit med rätt så mycket under dagens lopp. Jag har bland annat hunnit med en 8,5 timmars arbetsdag, kaffe ute i solen med pappa, kaffe med Mia och Amelina, middag vid mammas, varit till Prisma med brorsan, haft Julia här på besök och så har jag skruvat ihop en hylla som just blev klar.  Jag kommer att sova som en stock inatt har jag på känn. Fick dessutom ett trevligt brev att jag får fyrsiffrig skatteåterbäring. Jeej! Resa eller spara, det är dagens I-landsproblem.

Sådär annars har jag haft en toppen helg. Veckosluten känns längre nu då vi inte längre kör fram och tillbaka från Vasa. Det känns som att vi hinner med så mycket mer, speciellt på söndagar. I går var vi bland annat till Strandis på pizza, sen for jag till pappas och slipa och måla en stol vi fick igår och på kvällen hade vi filmkväll med våra vänner. 

Inga kommentarer: