24.8.14

Söndagschill

I ikväll har vi "flyttat" tillbaka till Vasa. Så nu är jag tillbaka till sambolivet. Det ska bli roligt att bo under samma tak igen, efter att vi ha varit på olika håll mestadels av sommaren. Jag minns faktiskt inte när jag senast har lagat mat så de ser jag framemot.

Lägenheten städade jag ju sist vi var här så de va så skönt att kom till ett nystädat hem, de dofta så fräscht när vi kom in. Jag lag tillbaka lite av sakerna jag rensade sist, de kändes lite tomt, hehe. Jag kanske var lite väl ivrig att rensa nu när jag tänker sådär i efterhand :P Ska nog fara ti nå loppisar här i Vasa och hoppas att jag fyndar nå fint till hemmet. Jag har nämligen en "pippipåinredningperiod" just nu och en "löjligtlyckligperiod", hoppas det håller i sig länge :) 

Just har jag haft lite hemmaspa och snart ska vi se film. Bra avslutning på mitt sommarlov. Nu är jag redo för hösten och jag har en känsla av att det kommer att bli en jävligt bra höst. Det bara känns så :) Lyckades få en häftig bild på himlen när jag körde hit.


Inga kommentarer: