27.8.14

Min dag

Det blev en kort skolvecka, vi hade nämligen vår andra och sista skoldag idag. Skönt med mjukstart för det är så jobbigt att sitta stilla när man inte är van. Vi diskutera lite kring inriktningen och slutarbetet med vår lärare och hon gav flera idéer på ämnen vi kan skriva om. Ganska många  hade jag och Julia funderat på redan i sommar så jag tror inte det blir nå problem att hitta nått att skriva om, det blir nog mer problem att välja vilken av alla intressanta. Efter skolan for jag och Julia till Bacchus på lunch. Julia bjöd mig för att jag är så underbar, sa hon :D Soppa till förrätt och schnitzel och strömming till huvudrätt (kunde inte välja på en av dem, så det blev båda). Rekommenderar verkligen att luncha där, de har alltid flera alternativ att välja mellan och massor med olika sallader.


När jag kom hem låg jag i matkoma på golvet en stund.... och kollade tutorials på youtube om hur man gör maskor när man ska sticka. Tänk att jag för varje år hamnar att lära mig på nytt.

På kvällen for jag på kvällslänk med Julia och Jannika. Vi pausade vid nya Abc och skrapade lotter. Ingen storvinst fick vi...

När jag kom hem såg jag Idol med D och så stickade jag, så nog börjar de likna en halsduk så småningom :P Nu ska jag sova så kanske jag orkar mig upp och träna från morgonen så jag hinner före jag ska köra till Jeppis.

Inga kommentarer: