13.4.14

Heeellloooo

Igår strax efter att D slutade jobbet styrde vi kosan mot Jeppis. En helkväll med brudarna väntade. David hade keikka vid Black sheep pub så vi var såklart dit och diggade. Efteråt hamnade jag till Melody på någon konstig vänster. En riktigt rolig kväll.


Vaknade med någon sorts sympatikrabbis i morse. Konstigt det där. Kanske kroppen trodde att jag drack bara för att jag var ut. Som tur gick det om ganska snabbt och vi for på frukost till Davids faster. Hela eftermiddagen hängde jag vid mommos. Jag klippte hennes hår, vi spelade kort, lagade mat och drack kaffe. Lycka är att ha en mormor. Hon har nästan alltid tid med mig och jag kan prata med henne om vad som helst v


Jag har haft mjukisbyxor hela dagen. Trevligt. Tills jag allt för sent på dagen hittade ett 10cm i diameter hål mellan benen. Hoppas då verkligen att ingen annan såg hålet :D


Eftersom vi kom så sent till Vasa idag struntade jag i söndagssysslorna. Jag orkar bara inte för jag har noll lust. Resten av kvällen ska jag bara chilla. Hoppas ni också haft en bra helg.

3 kommentarer:

annika sa...

Lycka för mormor är nog att ha dig, Pamela :)

Pamela sa...

lycka ä att vi har varandra :)

Mitt andra hem sa...

jag håller med, lycka är att ni har varandra <3