30.3.14

Söndag

Dagen fortsatte lika bra som den började. Jag kom mig iväg på årets första springrunda. Började lugnt eftersom kondisen verkligen inte är på topp just nu när jag kört så lite cardio hela hösten och vintern. Jag värmde upp i tio minuter genom att jogga lätt, sen körde jag intervaller i 30 minuter (gick hastigt 2 minuter och sprang 2 minuter) sen varvade jag ner och promenerade lugnt i tio minuter. Så härligt att vara ut och röra på sig när det är så fint väder.


När jag kom hem kockade jag ihop en riktigt smarrig tonfisk-fetaost sallad.


Ikväll har vi varit i solf, jag har friserat och så fick vi kaffe och en jätte god citronmarängpaj. När jag kom hem fick jag lust för att reda upp i frissahörnan, så nu är det ordning och reda :)


...och nu ligger jag i sängen och är redo att börja sova. Känner på mig att jag kommer att somna tidigt ikväll. Jag är verkligen laddad med ny energi efter en toppen helg. Ser framemot praktik i morgon och det härliga gänget jag får jobba med.

Godnatt v

Inga kommentarer: