31.3.14

Just nu

Just nu äter jag sista målet för dagen. Kvällsmålet består av riskaka och en smoothie gjord på havtorn, banan, hallon och kvarg + lite vatten för att få den lite lösare. Riktigt fräsch och god! Jag har varit på polefitness ikväll, där får man minsann skratta. Det är inte så enkelt som det ser ut :) Men övning ger färdighet, hoppas jag.


Idag har jag rensat bort en matta och lite grejer från vardagsrummet. När det närmar sig varmare och ljusare tider vill jag gärna att lägenheten ska kännas luftig så att jag inte känner mig instängd. Lite småsaker skall bort ännu och så hoppas jag även hitta lite mera färggranna kuddar. Nu vill jag ha färg! Börjar också bli dags att uppdatera fotoväggen, de flesta bilderna är från 2010 och 2011.


Fönstren ska tvättas, balkongen inredas och några rum ska få nya gardiner, efter det är jag redo att ta emot våren :)

Inga kommentarer: