3.7.13

Lunchar

Låter inte det dystra vädret förstöra mitt strålande humör idag. Träningen ger så energi. Har ju haft flera veckors paus av endast dåliga ursäkter och noll motivation. Men nu är jag igång igen, mer på G än någonsin!!! Nu när ja tränar igen så inser jag hur mycket bättre jag mår av att få röra på mig. Pauser är bra i bland, man lär sig något av dem :)

Kockade just i hop chili-tonfisk biffar med grönsaker. Gott, snabbt och framför allt enkelt. Det ska gå undan när jag står i köket.

Till chili-tonfiskbiffarna behöver du; 1 ägg, 1 chilitonfisk burk/påse(går med vanlig tonfisk blandat med lite chilipasta),  ½ lök, lite havregryn, salt och peppar.
En sida ur min träningsdagbok.
 
Vad som händer idag återstår att se. Lär ju inte bli något stekande på stranden i detta väder.

2 kommentarer:

Karita sa...

He siir goo ut

Pamela sa...

He jättegott, ja ska bjud de på hede nagang tå du kommer hit :)