18.3.13

ETT DRAMATISKT FÖDELSEDAGSBARN :D

Blev en dramatisk start på födelsedagen. Vakna av att pappa ringer 07:30, jag blev chockad eftersom han annars e lite (mycket) glömsk. Jag blev bara så glad men rörd så efter samtalet storböla jag för att jag börja sakna honom så myki, :') OCH för att jag börja tänkt att han håller på att bli gammal och kommer att dö snart, så jag var nära att ta första bussen hem för att va me pappa. Sen så lugna jag ner mig lite och kom fram till att jag kanske va lite dramatisk, och att han inte kommer att dö snart :)


Sen granska jag mig i spegeln. Och konstatera att tonårshyn e fan kvar. Dendär 2cm i diameter finnen har blivit ännu större. Hellre 5 små, än 1 megastor :D haha. Jaa och en å annan rynka har kommit för att stanna.




Men bortsett från det så har jag varit på super humör, man blir glad av en ledig morgon, solsken och gulliga meddelanden från nära och kära :)

Har till och med hunnit träna, göra en skoluppgift och haft födelsedagslunch ;)


Nåja nu ska jag dra på mig något annat än pyjamas och fara iväg till skolan, vi har mentalvårdskurs, jätte intressant :)

Inga kommentarer: