26.3.13

BRA FLYT





Gör skoluppgifter och har rätt så bra flyt. Har redan hunnit skriva och lämna in ett fem sidors arbete och nu ska jag strax påbörja följande arbete som också ska bli minst 5 sidor. Men jag har bra flyt, x-antal kaffekoppar ger energi. Sen ska jag ta en promenad i solskenet och ikväll ska jag tömma loppisbordet, det som jag inte fått sålt får gå till välgörenhet :)


Fick en försenad present av David igår. Eller jag fick själv fara till affären och köpa det jag ville ha :-) Så det blev Escadas sommardoft, Cherry in the air. DOFTAR GUDOMLIGT. Så köpte jag en ny bh, tydligen har jag underskattat mina bröst också, de är större än jag tror och jag fick byta till en större kupa. När slutar bröst att växa? Jag är väl nämligen en av de få som föredrar mindre bröst.


2 kommentarer:

äms sa...

JOOOO! DENDÄR SPANA JA IN PÅ FLYGPLATSEN NÄR VI FO TI THAILAND Å! Den påminner om en bodylotion ja har å luktar ju SUPERGOTT! bra köp! :)

Pamela sa...

JA DET VAR ETT VÄLDIGT BRA KÖP :) å perfekt till sommaren. Man får rikti vårfeeelis av den :D