2.3.13

Blogaward

Har fått en blogaward av Sabina, bra det eftersom jag inte riktigt varit i bloggform och haft så mycket att skriva om de senaste dagarna. Och hur intressant är det att komma in på en blogg med bara matbilder och utan recept dessutom, hahhaa :D Alltså förlåt om jag gör er besvikna
 
 
1. Vad gör ni när ni vaknat på morgonen, era morgonrutiner? 
Ska jag till skolan så stiger jag upp i god tid, kokar kaffe och ägg, sminkar mig så länge de kokar. Sen äter jag morgonmål i lugn och ro(typ ½h) på samma gång jag läser webbtidningar och bloggar. Är jag ledig försöker jag oftast att stiga upp ganska tidigt, då äter jag samma frukost och far oftast och gymmar direkt från morgonen.
 
2. Vad är ditt drömyrke?
Socionom helt klart. Men om jag fick välja nåt annat skulle jag vilja bli detektiv eller nåt. Hur intressant sku de int va att lösa mord och andra brott. Och som jag sagt tidigare så ändrar mina drömyrken lite från dag till dag ;)

3. Vilket skulle du hellre vara: Känd och osmart eller Smart och okänd? 
Smart och okänd
 
4. Har ni något planerat för denna sommar, hur ser den ut?
Jaadå, BETALD SEMESTER!!! Och en resa till Italien och Spanien :)))
 
5. Har ni någon ovana? Isåfall vilken/hurudan?
 Att lämna det mesta till sista minuten. Det ska jag försöka jobba bort :)

Jag ställer mina frågor åt Sara, Emma, Jannika, Jasmine och Caroline

1. Hur ser ert liv ut om 5 år?
2. Rik eller lycklig?
3. Vad är er bästa egenskap?
4. Vart skulle ni helst vilja resa?
5. Vad lägger ni mest pengar på?
 

Inga kommentarer: