13.1.13

sjukt rolig helg

Då va den helgen förbi, den for så snabbt så jag hann knappt med. Men de känns int alls så jobbigt att de e måndag i morgon. Trivs så bra med barnen och rutinerna både på jobbet och fritiden :)

Gårkvällen var lite galen. Först förfest vid Drussus, vin, snacks, spel och sådant trevligt. Sen for vi till Kokkola och festade loss. Vi sjöng karaoke, de lät bedrövligt , drack, dansade, drack mera. Någon spenderade hela utekvällen med att prata med brittisk accent medans några "tävlade" om vem som blev bjuden på mest drinkar :D haha vi så sjuka när vi är tillsammans :) den ena värre än den andra ;)
bilder från kväällen hittar ni på Madeleines blogg. mina egna bilder kmr senare.

Idag har jag mått förvånansvärt bra. Jag har varit på kaffe med Julia i flera timmar, vi pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt :) så trevligt så. Sen kom Mia en stund och vi pratade om gårkvällen och skrattade så mycket så att vi fick ont i magen :D
Nu chillar jag vid mommos, vi har just ätit korv görans mat. jag är stolt som bara tog en sallad :)

Jaja nu ska jag sluta skriva så det inte blir en novell. Nästa vecka ska jag se till att blir lika bra som denna :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Va inte STOLT över att du bara tog en sallad. Jag KÄMPAR för att våga ta något annat än en sallad. En gång i tiden tänkte jag som dig, jag var stolt när jag åt mindre och "hälsosammare" - men det gick tillslut ner i botten och idag kämpar jag dygnets alla timmar för att bli frisk från min anorexi och ätstörningar.

Kommenterar inte för att granska, vara elak eller påpeka något negativt. Bara för att påminna om att det inte alltid är så hälsosamt med sallad. Var du ute igår skulle det nog antagligen ha smakat bättre med något mer rejält.

Lyssna på kroppen, och njut av ditt vackra jag :)

Pamela sa...

Jag hade redan ätit 3 gånger odentligt den dagen och ansåg att det räckte med en sallad. jag mår bra och har inte problem med maten.

Vad tråkigt att höra vad du går igenom, förståeligt att du blir orolig eftersom du inte vill att andra ska gå igenom vad du går igenom. Styrkekram!