9.1.13

rutiner

Det här med rutiner är ju något jag varit väldigt obekant med de senaste åren p.g.a skola + skiftesjobb. Men nu får jag äntligen testa på och se vad jag tycker om det i fyra veckor. Dagarna ser ganska lika ut,vaknar runt 7 och äter frukost i lugn och ro i minst en halvtimme, jobbar 7 timmar, gör middag och tränar :) häärligt!
Mest kommer jag nog att uppskatta alla lediga veckoslut :)

I helgen blir det förfest i Larsmo och sen partteeeey i kokkola med en hög fantastiska och underbara brudar. Kommer bli sjuuuuukt kul har jag på känn :)



Nu ska jag sova så jag orkar träna med Mia, hon är stenhård och jag har en känsla av att jag inte slipper lätt undan i morgon. Men de sååå kul att testa på ett nytt gym med nya maskiner och en vän som säger precis vad och hur jag ska göra och inte göra :) motivationen är på topp om jag ska vara ärlig... :)

Inga kommentarer: