1.1.13

2013

Nytt år och nya möjligheter :)
Och en hel drös med nyårslöften, eller kanske jag borde kalla dem för något annat än löften. Mål låter så mycket bättre.

Går kvällen var toppen. Smaskig tre rätters middag med trevligt sällskap. Vi sket i att fara ut och satt vid oss och pratade till fyra på natten. Kanske man håller på att bli äldre när man börjar prioritera mysiga hemmakvällar istället för utekvällar, vilket känns ganska skönt :)


Meny:

Förrätt: Serranoskinka med honungsmelon och friterad getost med tomatsalsa

Huvudrätt: Entrecote med pepparsås, vitlöksgräddpotatis, ugnsgrönsaker och  grekisk sallad

Efterrätt: Toblerone cheesecake



Nu är jag sjukt sugen på något som innehåller socker, och jag är bara på dag 1. Får se hur länge jag håller mig. Det ska bli så skönt att bli kvitt sockerberoendet.

 


Inga kommentarer: