15.11.12

:)

Vet ni va jag har konstaterat. Jo, att ett städat hem påverkar en ganska myki, positivt då förstås. De e nästan skinande rent här nu och jag känner mig så harmonisk och glad jämfört med när det är råddigt här. Så har jag handlat idag, typ så här brukar det se ut i min köpkorg. Dock ser de lite annorlunda ut när David handlar. Men han ska vara i Hangö å ha spelning hela helgen.


Jag var just efter ett paket till posten, nämligen Fifty shades trilogin. Känd att de va dags att läsa dem så man vet vad typ ALLA pratar om.


Nu ska jag läsa och äta äppel och banan med kanel på. SMASKENS. Påminner ju lite om jul faktiskt.


Och vissa har ju tagit helg redan, är ledig i morgon och har inga deadlines på lång tid. Men ska förstås jobba lördag och söndag men jag har morgonskift så de luuungt asså.

Inga kommentarer: