5.11.12

AAAAH FRIHEEET

HÄRLIGA KÄNSLA. Har ikväll fått göra allt annat än tänkt på skoluppgifter och dylikt. FRIHET. Har tenten undan och jag tror att det gick helt okej. Har också bort en stor hög med uppgifter gjorda så nu har jag tid att leva lite :)

Just levde jag ut på gymmet med full av energi :))) Kanske jag har tid att komma igång med träningen ordentligt igen. Har ju bara tränat i medeltal typ 1-2 gånger/veckan sen skolan börja,om ens de.


P.S . Har ni tips på någon bra norsk tv-serie??? Jag vill lära mig norska och de väl ett bra sätt att lära sig genom att följa en spännande serie. ELLER HUR? :)

Nu ska vi kolla film. Vi ska se på CHICKEN RUN :D hehe. Tror ni de David eller mitt val av film?







3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kollade faktiskt norska big brother via tv3 på kvällarna när jag hade tråkigt. Lärde mig massor, och alla hade ju olika dialekter så det var ju ett plus. Kolla du bara på norska tv- serier så ska det nog gå bra att lära sig, men har tyvärr inga tips.

Beth sa...

paradise hotel kolla ja på norsk för kanske ett år san.. :D tror ja kolla e från.. tv6play?

Pamela sa...

Okej tack för tipsen :) ska koll va ja hittar på tv6play och tv3. späänande :)Kanske jag laddar upp en videoblogg då ja talar norsk sen i nå skede om ja har lärt mig.