1.11.12

Bilder


...från de senaste dagarna.

I helgen var jag på en mycket suddig personalfest med mycket suddiga arbetskamrater. Eller exarbetskamrater eftersom vi inte jobbar tillsammans mera. Först åt vi mat vi Kumars och drack, drack, drack det ena och det andra. Sen for vi vidare till oss på efterfest och där spelade vi  jag har aldrig, sjöng karaoke, dansade och hade kul. Hehe. Tur att vi höll oss på hemmafronten :D

Chefen fick feeelis


SEN SÅ HAR JA TUUUSEN FILMER PÅ TELEFON OCKSÅ MEN DI HAR JAG INT ENS VÅGA SII PÅ.


FÖLJANDE DAG HADD JAG ÅRETS KRABBIS





SÅ DE VA SUPÄRKUL TI SITT I BILEN FRÅN JEPPIS TILL VASA OCH LIKA KUL ATT JOBBA 8 TIMMAR.

Nåja nästa vecka dag började bra när vi hade knytkalas med klassen :)


Och direkt efter for jag å äta plättar till Nellis med Jannika, Emmi och Eetu!!!


OCH IKVÄLL HAR JAG STÄDAT. HUR KAN DE KOMMA SIG? JO JA BORDE HA LÄST PÅ PROV. och av okänd andledning blir jag alltid sugen på att städa då.

Nåja om ja sku ta tag i tentmaterialen nu så de blir nån socionom av mig.

Nu hänger ni ju lite med vad jag håller på med i allafall :)

Inga kommentarer: