15.3.12

Heeeey bitcheeees

Kom just hem från gymmet, har varit på ett bodystep-pass. Nu vet jag hur det känns att vara den där typen som inte riktigt hänger med och som ser ut som en vilsen höna men är svettig som en gris :D heh



Morgonen började bra för läraren va sjuk, och det kan jag skriva här eftersom han sagt att han inte läser bloggar,  han har bara kikat in på blondinbellas en gång det har han sagt själv...

Så istället drack jag kaffe med Carro, köpte ny bh, ett par strumpbyxor (som ändå är sönder på söndagmorgon) och handlade ingredienser till lördagen. GLÖMDE ALKOHOOOoolen ?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!??!!?? whaaaaat theeee fffffkljnölju? Nåja det får bli morgondagens projekt.

Nu ska jag värma upp soppan, ska bli intressant att se Davids min eftersom jag igår sade att jag skulle laga kött idag. Men nu känner jag mig så lat så nu får de bli soppa i stället.

Inga kommentarer: