12.3.12

Dejt och havrekex

Såja skönt att ha fått undan veckans ärenden på en dag. Det är inte så tungt bara man kommer sig iväg. Dessutom var Nina på praktik vi Kela så jag umgicks med henne i väntan på min tur. Jag lyckas alltid komma när det är som längs kö vid Kela.

Sen var jag på Citymarket-dejt med Carro. Mycket roligare att handla med en vän :) Och tur att jag hade henne med, annars hade min 20€ lämnat i pengaautomaten eller så hade någon annan lycklig jävel fått min peng. Varför ska man ändra på maskiner som redan funkar, kanske jag måste erkänna att jag börjar bli lite gammal när jag inte riktigt hänger med i teknikens värld lika bra som förr.

Här njuter vi av det vackra vårvädret, VÅÅÅÅÅÅRFEEEELIS.


Nu borde jag läsa på prov, men började baka chokladhavrekex istället, intressant hur aktiv jag blir när jag ska läsa på prov. I går städade jag ju hela lägenheten i stället för att läsa. Kan någon snälla binda fast mig i en stol framför tentmaterialen så jag inte kan göra annat än läsa!!!


Inga kommentarer: